top of page
Πολιτική Επιστροφών

Α) Επιστροφή Ελαττωματικού Προϊόντος

Παρόλο που έχουμε φροντίσει την ασφαλή μετακίνηση των προϊόντων μας ώστε να τα παραλαμβάνετε ακέραια, εάν ωστόσο διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί κάποια φθορά στα προϊόντα που παραλάβατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 15 ημερών άμεσα με ένα e-mail στο harismasoap@gmail.com ή καλέστε στο 0030 2221042360 και θα αναλάβουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος και την αποστολή νέου. Τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς θα βαρύνουν την εταιρεία. Για την αντικατάσταση χρειάζεται να επιστραφεί το ελαττωματικό προϊόν εντός της αρχικής του συσκευασίας αχρησιμοποίητο.

B) Αλλαγή Παραγγελίας
Στην περίπτωση που η επιλογή κάποιου προϊόντος της παραγγελίας σας δεν σας ικανοποιεί και θέλετε να το επιστρέψετε, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Θα χρειαστεί να μας επιστρέψτε το προϊόν αχρησιμοποίητο στην αρχική του συσκευασία με συστημένο ταχυδρομείο ή courier για να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται ενώ τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα προϊόντα που φτιάχτηκαν κατά παραγγελία δεν επιστρέφονται.

 

Γ) Αποστολή Λανθασμένης Παραγγελίας
Στην περίπτωση παραλαβής προϊόντων διαφορετικής παραγγελίας από αυτά που περιλαμβάνονταν στην δικιά σας παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα αναλάβουμε την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων και την εκ νέου αποστολή των σωστών.

 

bottom of page